12 Ekim 2010 Salı

saçmalamak güzeldir!

haftalar aylar yıllar geçti sanki...!çok oldu değil mi?normalde cuma günleri benim yazı yazma günümdür.eskiden her cuma günlüğüme yazardım ama şimdi onu yapmıyorum.zaman bulamıyorum.hafta arası internete fazla giremediğim için cuma günleri semerimden boşanmışcasına internetin başında oturuyorum.Özlüyorum sanal alemi sanırım.şu anda aslında yazı yazma modunda değilim.Marilyn dinliyorum o bağırıyor ben burada yazı yazmaya çalışıyorum yani demek istediğim çok güzel böyle kafiyeli,sanatlı,duygulu cümleler beklemeyin bodoslama dalıyorum mevzuya farkındaysanız Marilyn yüzünden mizacımda değişti.! ilginç yahu her moda bu kadar çabuk alışmam, dengesiz miyim neyim ben?öyleysem de bu kötü bir şey mi biri bana açıklama yapsın!ayrıca şu facebookta olan her şeyin mail olarak gelmesi benim çok acayip sinirime dokunuyor.şu an gelen kutumda 13785 tane mail var yaklaşık bir senedir bakmıyorum.ayrıca ben facebookta değilken o mailllerin gelmesi beni facebooka girmek için zorluyor rahatsız oluyorum!biri bu işe dur desin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder