28 Eylül 2010 Salı

okulda da level atlama olsun!!

Yıllar geçti yazmayalı diyip abartmak geldi içimden… Çok az bir süre oldu henüz ama bana yıl kadar uzun geldi.okulun kasveti, derslerin uzunluğu ,teneffüslerin kısalığı yüzünden olsa gerek…okul eskiden güzeldi. artık hiç sevimli görünmüyor gözüme.ya ben değiştim ya okul…Ama eskiden -mazi denecek kadar eskisi değil-geçen sene daha güzeldi okul…Ben insanları o zaman daha çok severdim ne bileyim… ben değiştim belki.Geçen sene bana gülümseyen insanlara öylesine büyük bir sevgi ve minnet duyardım ki…hepsi benim için çok önemliydi.Bu sene pek öyle değil…gülümseyen de yok minnettar olanda… sınıfım güzel ama daha güzel olabilirdi, sınıfım olmadan yapamam havalarında değilim. teneffüsler güzel sadece, arkadaşımı görüyorum 10 dakika da olsa çok eğlenceli oluyor.Şu sıralar beni dinleyen 2 insandan biri...sınıfım beni tabiri yerindeyse sallamıyor yaa!çok sinir oluyorum.keşke bir sene önce doğmuş olsaydım!''level atlayacağım...''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder