15 Ekim 2010 Cuma

Birazda sıradan...

Günlüğüm bu kadar dolu olduğu halde neden blogum bu kadar boş diye bir soru sordum az öne kendime.Az önce günlüğüme 12 sayfa yazı yazmışım.Çok şaşırdım.Yarısında saçmaladım ama olsun...Hala da yazmak istiyorum.Ellerim acıdığı için bilgisayardan yazayım dedim hem deftere de yazık bir günde bitmesin hepsi...Ama yazı yazmak için hiç bu kadar düşündüğümü hatırlamıyorum ne zormuş biri için bir şeyler yazmak...Aslında normal bir gün olsa yazarım hiç sorun değil.Ama böyle özel günler olunca sanki beynim duruyor.Ben kağıda bakıyorum kağıt kaleme o elime...Böyle saçma sapan bir bakışma ve dumur hali oluyor.Çok geriliyor ortam.Ama neyse bugün atlattım.Mutluyum...Ama bu hafta bir huzursuzluk vardı içimde bilmiyorum neden.Yarın dershaneden sonra babamla tiyatroya gideceğim..'Yaşar Ne Yaşar Ne Yaşamaz'kitabını okumuştum çok güzeldi eminim tiyatrosuda öyledir!

İlginç gelişmeler oldu!Hemde çok ilginç ben bildiğiniz ben teknoloji özürlü ben itunes kullandım.Hala da kullanıyorum yanlış bir şeyler var bu işte!Bunu müzikleri indirirken sezmiştim! Ama kendimi takdir ediyorum genede iyi işler başardı.Yağmur da yağdı hava da serin saçlarımda kabardı ay bir mutluyum bir mutluyum!!Biraz da ders çalışsam çok güzel olacak...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder