18 Ekim 2010 Pazartesi

Virginia Woolf...

Evet sabah bir edebiyat dergisinin bir denemesinde bir alıntı okudum.Çok hoşuma gitti.Denemede yazarlık ilgiliydi.Ve o yazıdan sanırım büyük dersler aldım.Yani en azından ben öyle hissettim.Artık kurallara uyan bir öğrenci olup oradakileri yapmaya çalışacağım hatta alıntıyı da hemen paylaşayım.Virginia Woolf diye bir kadın diyerek küçümsemek istemiyorum.Az önce hayatını okudum.Çok ilginç bir kadın.Ve çokta başarılı bugüne kadar nasıl duymam o ismi!Şu an çok büyük hayal kırıklığına uğradım!Kendime çok kızgınım!Yarın ilk işim onun kitaplarını almak olacak...Evet konuya geri dönersek...Virginia Woolf demiş ki :''Her gün yazın ,özgürce yazın,ama daima yazdıklarınızı büyük yazarların büyük yazılarıyla mukayese edin...Sadece yazın,saçmalayın,aptal olun,içinizden geldiği gibi yazın,biçimsel anlamda kuralları ihlal edin,kendi keşfiniz olan,olmayan kelimeleri kullanın.'' Bu sözü beni yüreklendirdi.Artık biraz daha rahat yazacağım sanırım...Ayrıca kadının düşünceleri de çok hoşuma gitti...Ölümü biraz tuhaf ama asıl hoşuma giden de orası oldu  'hoşa gitmek'buraya pek yakışmadı ama.Ne bileyim sonuçta hoşuma giden şey kadının ölümü değil ölüm şekli de değil, düşüncesi...Ben artık yeteneğimi kaybettim yazamıyorum o zaman öleyim tarzında bir düşüncesi var benim anlattığım kadar basit değil tabii..Kim bilir neler düşündü keşke hepsini tek tek yazsaydı!Ama mektubunda da sesler duymaya başladığını söylüyordu.Bu ilgimi çekti acaba ne duyuyordu?.Şizofren değildir sanmam ama ne duyuyordu...Çok merak ettim...Az öncede bu kadının benim doğum günümden bir gün önce doğduğunu gördüm!25 ocak kova burcu...Burçlara bazıları pek inanmasada ben inanıyorum ama çok da fazla değil...Sadece onunla aynı burçta olmak şu an için beni çok mutlu etti...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder