26 Ekim 2010 Salı

özle-

Şu an ne kadar duygusal olabilirim bilmiyorum.Antremandan geldim yorgunum gözlerim klordan cayır cayır yanıyor üstümde pijama kafamda havlu...Ama bu kılığımla bile şu an aşırı derece de duygusal ve üzgün hissediyorum kendimi durum vahim yani ! Dün akşam çok mutluydum halbuki...Uzun zamandır olmayan bir şey olmuştu...Arkadaşımla eskisi gibi konuşmuştuk...Benimle konuşmayı beni dinlemeyi sevdiğini söylemişti...Dertleşmiştik her zamanki gibi de dalgaya almıştık sonunda her şeyi...O kadar mutlu olmuştum ki...!Tamam demiştim her şey düzeldi!ta ki bugün öğleye kadar...İkimizde hatalıydık bence...Ben çok sert çıkmıştım o kendini yanlış ifade etmişti...Ama o benim için o kadar değerliydi ki...Koca okyanusta iki denizkızıymışız gibi gelirdi bana...Herkes karaya çıkıp herkesleşmek için can atarken biz okyanusun tadını çıkarıyorduk beraber...İkimizdik sadece...Farklı kayalıklarda oturuyorduk sadece minik aralıklarda görüyorduk birbirimizi ama o anlar o kadar keyifli geçiyordu ki...Her fırsatı beraber değerlendiriyorduk.Yakında bitecek diyorduk az kaldı.Kayalıklar birleşecek...Birleşti.Öyle hayaller kurardık ki derin ve karanlık suları biz keşfedecektik,her yeri gezecektik...Yalnız ama ikimiz olacaktık...ıslık çala çala şarkı söyleye söyleye yürüyecektik.Kahkahalarla çınlayacaktı ortalık...!Şimdi kayalıklar yapışıkta olsa biz uzağız birbirimize.Karanlık sular beklemede...Kahkahalar havada asılı...Eskiden küçücükte olsa sadece bize ait zamanlar vardı.Şimdi onlarda yok...Yakınımda olmasını istediğim yerde ama uzak...Onu ve dostluğunu o kadar çok özlüyorum ki...

        Bir dosta anlattım bunları üzülme düzelir dedi.Sen git yanına dedi giderim dedim ama utanırım.Bu seferlik o gelsin...Gelir mi ki?Seni kırdım ben istemeden herkesi kırıyorum affet!Kırdıktan sonrada kendime kızıyorum.Hemde o kadar çok kızıyorum ki...Aynaya bakamıyorum.Kendimi görmek istemiyorum...Sonra özlüyorum sizi...Seni,yazın yaptığın şakaları çok özledim mesela...Sınıfında seni tek başına sırada otururken görünce sinirleniyorum.Sen tek başına olamazsın ya da bir başkasının yanında biz varız!O merdiven varya her şeyin sorumlusu o!Yıkmalı o merdiveni kaldırmalı engelleri...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder