28 Ekim 2010 Perşembe

Hayal gücünün bittiği yer...

Hey de hey heyy..! Ne gündü yahu...Dört saatti ama olsun genede yılın unutulmazıydı...Rüyalarla başladık güne ilk başta sınıfta bir arkadaş rüya nedir ne değildir başlığı altında bir sunum yaptı.Ürperdim değişik hissettim kendimi.Tesadüf işte ondan öncede Akay bana rüyasını anlatmıştı rüyasında beni görmüş bende onu görmüştüm.Ama ben sadece Akay'ı görmüştüm o biraz daha genişletmiş olayda geçen şahısları; benden Britney Spears'a oradan gereksiz bir şahsiyet olan Alex'e kadar...Egom tavan yaptı Britney ile aynı rüyadaydım hııh!!Hatta Britney bizi paparazi sanıp kaçmış.Kaçtığı yerde pazarmış ve biz pazarda Melike hocayı yakalıyormuşuz kıyafet alırken...Hocam diyormuşuz sizin formülünüzü bulduk neden bu kadar şık olduğunuzu biliyoruz artık nihaha! diye gülmüşüz!Hoca da kahretsin gitti tarzım diyerekten kaçmış...Bu arada farkettiyseniz herkes bizden kaçıyor ,bence Akay görmeyi unutmuş biz gerçekten de paparaziymişiz...Bu ara ben de denizde oynanan bir sutopu maçından sonra bu kadar koşuşturmacanın arasına düşmüşüm ,saçlarım ıslak, pembe mayomla ortalarda koşturuyorum denizde maç var ama! Denizde !!!Bizim takımın erkekleri maçta ve bizim takımda da Alex var.İçimden dedim erkekler zaten hep sonuncu oluyor ama biz gene de umut ediyoruz seneler sonra dereceye girerler belki diye ama işin içine Alex girince umut falan kalmadı.Hayır gelmez o takımdan....Sutopundan soğudum yemin ederim neyse...Ve bu kadar koşuşturmacanın içinde sahilin ve çarşının nasıl olduğunu da hayal edebilmiş.Tebrik ettim.Zaten onun zekası beni şaşırtmıştır hep aynı anda çok şey düşünür bu özelliğine hayranımdır.Bunu da atlamamış...Sahil çok güzelmiş anlattığına göre Görkem ben Akay oturuyormuşuz.Hemen yanında çarşı varmış.Nasıl bir çarşı olduğunu hayal ettim acaba öyle miydi çok merak ettim ya!! Ayrıca denizde sutopu oynamayı denemek istiyorum!!!Yaratıcılık nedir ne değildir diye merak eden olursa lütfen Akay'ın rüyalarına bir göz atsın ,bundan sonra her rüyasını yazmayı düşünüyorum hatta pislik yapacağım.Rüyalarını alıp öykü diye yutturacağım nihahah!! şakaa tabi ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder