12 Ekim 2010 Salı

dengesiz...

Tamam artık az önce saçmaladım rahatladım şimdi normale dönebilirim.Okullar açılalı bir ay oldu yaşasın günler çabuk geçiyor tatil yaklaşıyor o yüzden gayet mutluyum.Okulda iyi güzel işte bildiğin okul böyle her gün ayrı bir olay falan olduğu yok sıkıcı gidip gidip geliyoruz.Yok ya çok abarttım eğlenceli de oluyor arada teneffüsler güzeldir! Sir'ün derside güzeldir onun o sakin tavırlarıyla huzura ermekte güzeldir dersi İngilizce anlatıp arada bir Türkçeyle desteklemesi çok şirindir!Sınıfım miniktir fakat sıcak değildir! kahretsin!ama ön sıra gayet iyidir yanımdaki insan gayet komiktir ve miniminiciktir bana sırada daha çok yer kalır sevimli ama dengesizdir insanın onu böyle mıncıklayası gelir tosuncuktur ama göstermez severim keretayı...Ön sıra üst seviyede ilginçtir önde leylamsı bir yaratık oturur mıncıklamak isterim ama mıncıklayacak bir yeri yoktur sopa gibidir inceciktir ama çok neşelidir.yanında en çok çene çaldığım insan evladıdır.yan sınıf hakkında yorum yapmıyorum! oradaki geniş omuzlu çöp oğlan müthiş bir insandır!!güldürür düşündürür ,ağlatır ,öğretir her türlü fonksiyona sahiptir!özellikle onunla telefonla konuşmak çok eğlencelidir.telefonda daha rahat konuşulur çünkü etrafında dikkatini dağıtacak insanlar olmazz bu yüzden onunla telefonla konuşmayı çook severim.Sanırım geniş zamanlı cümleler kurmayıda çok severim!iki adette Türkiye'nin taa öbür ucunda olan özel insan vardır.kavuşma vakti elbet bir gün gelecek! çok umutluyum! fiziki özelliklerini tam olarak kavrayamadığım için betimleme yapamıyorum kötü hissettim kendimi!!ikisiylede uzun süredir konuşamıyorum ve beni uzun süre susup dinleyebilen nacizane insalardır.ikisninin yanında da feci saçmalarım özelliklede diğerinin yani büyük olanın yanında...tanrım o kadar abukluğa nasıl katlanıyor çok merak ediyorum çok sabırlı ve sakin biri ama aslında telaşlı paniğin teki!...huzur..!yalakalık yapmıyorum bu arada öyle hissettim bir an kendimi!! yok öyle bi şey yalan iftiraa!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder