18 Ekim 2010 Pazartesi

Uyusam daha iyi olurdu...

Virginia Woolf 'a kafamı taktım sanırım.Artık bir iki ay bunu konuşurum.Henüz konuşmak için erken, daha kitaplarını okumadım.Hayatını ve düşüncelerini okuduktan sonra hemen caddedeki kitapçıya gittim karanlıkta korkmadan! Ama yoktu...Yarın annemin o kitabı bulmasını umuyorum...Bulamazsa ne yaparım!Ablama aldırırım Ankara'da vardır heralde neyse...Konu gene Virginia'ya gitti.Elimde değil bir şeye takınca hep ondan söz ederim.Asıl amacım uyumadan önce ne yazabilirim acaba diye bir bakmaktı...Hadi bakalım o zaman...

    Bence hiç bakmayalım.Olmadı çünkü gece gece gözlerim şiş ayrıca acıyorlar artık ışıklı ve minik yazılı ekrana bakmaktan...Buradan da bunu anlıyoruz ki gece gece uykun varken bir şeyler yazmaya kalma!Boşuna yer işgal edersin.Hiç yapmadığın hataları yaparsın benim az önce yaptığım gibi...Zamanları mümkün değil birbirlerine karıştırmazdım ama az önce siyah ve beyaz kadar ayırt edilebilir bir hata yaptım.Üzüldüm daha fazla üzülmeden ve hata yapmadan uyuyorum...Rüyamda Virginia'yı göreceğimi sanıyorum!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder