3 Kasım 2010 Çarşamba

Coğrayanın kayaçlarından telefon!

Birkaç gündür çok yazmak istedim elimde malzeme olduğunu düşünmüştüm.Dün geceden sonra elimdeki malzemenin hiçte öyle sansayonel bir yanının olmadığını farkettim.Beni şaşırtmaya devam eden iki arkadaşım var! Bu demektir ki onlar yanımda oldukça bende konu tükenmeyecek! Yani gece gece oturmuşum ders çalışıyorum zaten İngilizce yazılısı bittikten sonra biraz rahatladım hafif kaydım, bıraktım ders çalışmayı üstüne üstlük bir de coğrafya çalışıyorum insaf eyle!!Neyse gecenin körü ben coğrafyanın kayaçlarını ayrıştırıyorum bir telefon geldi.Arayanında uykusu var hani uykusu olmasa sabah kalkamazdım sanırım!.Tanrım o nasıl bir konuşmaydı!! Hem bol sırlı hem bol kahkahalı!Bittim tükendim zaten konuştuktan sonra tekrar derse dönemedim sessiz sakin gittin duşumu aldım sevdiğim gibi ıslak saçlarla uyudum rüya bile görmedim ,artık beyin fonksiyonlarımın iflas ettiğini düşündüm.Bunlar işin şakası tabi...Dün geceki konuşma kadar güzel bir konuşma yapmamıştım daha doğrusu dinlememiştim.İlginçti ama o kadar da şaşırmadım şoka girme hali söz konusu değildi.Aslında mutlu oldum.Hatta rahatladım! Şu an çok mutluyum mesela...İnsanların bana güvenmesi hoşuma gidiyor.Kendimi hiç bu kadar değerli hissetmemiştim uzun zamandır.Şimdi ben herkesten ayrıyım benim ayrıcalıklarım var! Ben onların arkadaşıyım!Samanlıktaki iğneyi buldum!! İyi ki varlar ve iyiki öyleler... Özeldiniz şimdi daha da özel oldunuz...Sizi çok seviyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder