11 Ağustos 2010 Çarşamba

güzel bir gün demiştim!

Evet güzel bir gün demiştim! ben biliyorum bu işi! Bundan sonra ne yapıyoruz ; günün güzel mi kötü mü geçeceğini uyanma şeklimize göre karar veriyoruz eğer sinirlenerek uyandıysak uyumaya devam ediyoruz ki sinirimizi başka insanlardan çıkarmayalım.Eğer mutluysak gezip tozacak yerler , görülecek arkadaşlar bizi bekler...!

Bu günü tarihi günler listesine eklemeliyim!Çünkü yıllardır , her yaz beni İstanbul'a Dilara'ya götürsün diye başının etini yediğim biricik babacığım sonunda beni İstanbul'a ve Diloloyuma kavuşturuyor!Uzun süredir Dilara ile planlar yapıyorduk işte izin al gel bizde kal falan diyordu.ben de onun gazına gelip heyecanlandım sonra cesaretimi topladım ve söyledim! Sonuç pozitif!Eylül de zaten gidecekmiş o sırada beni de götürecek o eğitimdeyken ben Dilara ile köşe bucak İstanbul'u geziyor olacağım! Var mı böyle bi mutluluk!Taksimdeki heykelin tepesine oturacağım!Dilara benim için dersanesini ekecek ama napalım...başka bi zaman ekerse kulaklarını çekerim ama benim için ekmesi kendimi özel hissettiriyor bi insan bu kadar bencil olamaz hehe!!Napim sevgiden oluyor ama....Arkadaşlarımı paylaşamıyorum...ehe!Tanrım eylül gelir mi ki!  Elini biraz çabuk tutsa sevinirim...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder