12 Ağustos 2010 Perşembe

avrupa yüzme şampiyonası ve pembe boneli...

4 gündür antreman yok...Yani dört gündür havuza girmedim yüzmedim,kafama top yemedim,şut çeken olmadı kendimi boşlukta hissettim.çok alışmıştım 2 aydır sabah  7-9, akşam 3-5 antremanına şimdi birden bırakınca bayağı bir kötü hissettim kendimi, üstüne bir de Avrupa Yüzme Şampiyonası gelince ağlamak geldi içimden...
Şimdi antreman olsada gitsem...ciğerlerim acıyana kadar yüzsem sonra kaleme geçsem şut çekseler o şutları kurtarırken toplar kollarıma çarpsa güm diye sesler çıkartsa kollarımı acıtsa ne güzel olur.!

Gözümün önünde foşur foşur yüzüyor adamlar off off!! erkekler daha hızlı yüzüyorlar tamam ama bayanların yüzmesi bir başka...onların yüzmesi çok hoşuma gidiyor az önce pembe boneli bir ablamız kurbağalamada altın madalya kazandı.elleride ojeli ayy kendimi görüyorum bazen onlarda...çok sevimliler...bizde maçlara girmeden önce mayomuza uygun renkte oje sürerdik.mayomuz çingene pembesi olunca o renkte bulmak biraz zor oluyor ama azmin sonu başarıdır! buluyorduk gene, koyu pembe ojeler sürüyorduk sonrada hoop! herkes yerlerine...Federica Pellegrini'yi görmedim burada belki katılmıştır belki katılmamıştır bilemeyeceğim...Neyse o kadın çok güzel yüzüyor kendisi de güzel zaten... dövmesi de var boynunda... Daha ne olsun...

2016 olimpiyatlarına milli takımla gidip diskalifiye olmadan, bir derece elde etmek hayalleriyle...Beni yalnızlığımla bırakın! Avrupa Yüzme Şampiyonasını izleyip bunalıma gireceğim...hoşçakalın! TRT1'izleyin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder