18 Ağustos 2010 Çarşamba

doğum günü...

bugün benim için yeri ayrı olan o özel insanında doğum günüydü...O doğum gününde bulunduğum için çok şanslıyım hem çok eğlenceli bi gündü hem de onun arkadaşı olmak çok özeldi.Onun her insana bu kadar sıcak davranmayacağını ve güvenmeyeceğini bilmek ama aynı zamanda bana o kadar sıcak davranması ve  güvenmesi beni aşırı derecede şımarttı...Kafamdaki bazı tabuları -bu kelimeyi çok kullanır-yıkmamı sağladı.Kendime artık daha çok güveniyorum.Ve artık daha huzurluyum arkamda biri var beni sürekli destekleyen,her an yanımda olan...22 gol yediğimde bile ama penaltı tuttun ayşee...diyen.ama bu kadar iyi bi kalbe rağmen genede üzülen yanlış anlaşılan çok özel insan...onlar özel olmadığını anlamayabilirler ama ben anlıyorum.onlarıda anlamak lazım kafaları küçüktür belki senin bu kadar iyi olduğunu görmüyorlardır hayat onları kötümser yapmıştır belki...o yüzden üzülme...Akay senden bahsediyorum anladın değil mi?ahah!birlikte geçirecek sadece 2 senemiz olması ne kötü ama ben inanıyorum ki üniversiteye de gitsen dağa da çıksan Amerika'ya da gitsen uçsan da kaçsan da peşindeyim !


bu gün iyi arkadaş tahlili yaptım bi yandan dilara bi yandan akay! herkes sırasını beklesin! doğum günlerinizde hediyeniz burada olacak kardelen!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder