13 Ağustos 2010 Cuma

gelecek...

Sıkıldım sanırım...Bu gün çok kasvetli bi gündü farkettiyseniz.Kendi çapımda bunalıma girip çıkmışım yazılarımı okuyan ablam farketti.Şaşırdım öyle bunalımlı bi halde değildim ama çokta mutlu olduğum söylenemezdi.Tam da arkadaşlardan bahsetmişken eski bi arkadaşım'' beni unuttun ''suçlamasıyla üstüme geldi.Şaşırdım.Çünkü bende onun için aynı şeyi düşünüyordum.Ama bunu yüzüne vurup beni neden unuttun ha ayıp değil mi biz kaç senelik arkadaşız tartışmasına giremeyecek kadar yorgundum.Neyseki çok uzamadan iş tatlıya bağlandı.Bir de şöyle bi şey söyledi ben antremanlardan onlara zaman ayırmıyormuşum.Kızı suçlamadım haklı olabilir.Sene boyunca bu suçlamanın altında kaldım.Tamam beni anlamalarını beklemiyorum.Ama anlayış göstermelerini bekliyorum çünkü biliyorlar ki benim hayatımda o antremanlar çok önemli bir yer kaplıyor.Hobi olsun diye yapsaydım kendimi bu kadar zorlamazdım.Ama benim yaşamımın bir parçası oldu artık sutopu.Ben sporcu olmak istiyorum ve bir sporcu özelliklede bizim ülkemizde kolay yetişmiyor.Zaten yazılılar dersler vs.gibi nedenlerle yeterince aksatıyorum.Bir de keyfim için aksatamam.Gezmek için antremanı ekemem bu onları sevmediğimden değil sadece hedefime ulaşmak istediğimden..
 Zaten malumunuz bizim ülkemizde spor pek ileri bi seviyede değil özelliklede su sporları...Nedeni gayet açık sanırım...Eğitim sistemi ve spora ayrılmayan bütçe... Ya da sporun sadece futboldan ,basketboldan ibaret olduğunu sanan yöneticiler,kurum sahipleri vs.gibi insanlar yüzünden...Yani demek istediğim şu önümüzde bu kadar engel varken bir de siz engel olmayın...Bazen sırını aşıyor olabilirim ama gerçekten hiç biryerde orada olduğum kadar iyi hissetmiyorum! Umarım bu kadar emek bu kadar uğraş boşuna gitmez de bende sizi boşuna ekmiş olmam...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder