10 Ağustos 2010 Salı

bir gün ve ben

madem bu blogu açtım. o zaman uyuyana kadar yazacağım arkadaşım!İşim gücüm yok zaten tipik yaz tatili... antremanlar da bitti zaten ohh bütün gün otur dur.Can dayanmaz buna...

bugün uzun bi aradan sonra odamı tam anlamıyla temizledim.parladı resmen.masamın üstü kağıttan görünmezken şimdi efil efil... Zavallı kitaplığım toz içinde boğulurken şimdi yeni fırçalanmış diş gibi parıldıyor...Keyifleri yerinde keretaların... Odamı görünce annemin yüz ifadesini görmeliydiniz kadıncağızı hiç bu kadar sevinçli görmemiştim.genelde odam dağınık olunca odama girmiyordu başının döndüğünü iddia ederek.ama şimdi bi gördü. nasıl sevindi hatta yattı uyudu yatağımda... bundan sonra anneler gününde hediye arama derdine düşmeyeceğim odamı toplasam yetiyor.hiç bir hediye annemi bu kadar sevindirmemişti... bundan sonra her hafta düzenli oda temizliyoruz ! hadi bakim! ayrıca can sıkıntımı da faydalı işlere harcadığım için huzurluyum...

bir de aklıma bir şeyler takılıyor...çok önemli şeyler değil de... böyle internette dolaşırken gözüme çarpan bir kaç benzerlik diyelim...örnek 1: internet sayfalarında fotoğrafları paylaşmak moda olduğundan beri profesyönel fotoğraf makinası alanların sayısı bi hayli arttı.herkes arkası bulanık önde kendileri umutlu bi gülümsemeyle uzaklara bakarken fotoğraf çekiliyor ya da modelliğe adım atıyor...bu gibi fotoğraflarda ağaç, doğa, ev ,sokak önemli şeyler...sağol varol internet bizi fotoğrafçılıkla tanıştırdın.Mutluyuz! Tek mutlu olan bizler değiliz tabiİ fotoğraf makinelerini üreten fabrikalar da bi hayli keyifliler... ekonomik krizde yokmuş yuppi! örnek 2:herkes şiir okuyor. özellikle de Küçük İskender...ilginç bir adammış ben de okudum ben de sevdim... herkesin aynı anda sevmeside ilginç...işte ergenlik çağı ilk aşklar , ilk sevgililer,ilk ayrılıklar falan filan o yüzden çok seviliyor diye tahmin etmekteyim...Ah biz gençler bunları düşüneceğimize iki satır ders çalışsak ya...! ben rahatım düşünecek bi aşk olmayınca ders çalışmaya bol zaman kalıyor olanlar haline yansın!! hahay!O kadar Küçük İskender dedik bir şiirini mi paylaşsam ne yapsam ayıp olmasın...

1 yorum:

  1. hahah aynen yahu resmen herkes fotojeniğim diye gezinir oldu :D

    YanıtlaSil