10 Ağustos 2010 Salı

başladık...

Evet...Şu an benden buraya bir şeyler yazmam bekleniyor.Gerildim... yeniyim buralarda affedin.benim gibi teknoloji özürlü bir insanı bu safhalara çıkartan ve güven veren biricik diloloyuma buradan teşekkür edeyim de sonra aman canım ben dedim sana blog aç yazı yaz diye de sen benden bahsetmedin de falan da filan da gelemem hiç al işte sana en büyük teşekkürler diloloyumm...Şimdi de kendimden bahsedeyim azıcık... Adım Ayşe lise 2 ye gidiyorum yani gideceğim inşallah  okul açılınca...isimden de anlaşılacağı gibi kıvırcığım tek bilindik özelliğim bu olduğundan her yerde bunu kullanıyorum napalım yaratıcılık sıfır...Sutopu oynuyorum kaleciyim... bir şey yapamıyorda kaleye koymuşlar demeyin bozuşuruz! turnuvamız yeni bitti. İkinci olduk kader... GS birinci oldu. geçen senede onlar olmuştu artık bu yenilgi kişisel bir mevzuya dönüşmek üzere... FB'ye mail attım sutopu takımı kurun diye ciddiye alınmadım kahretsin! halbuki benim hayalim GS FB mücadelesini suya taşımak... Ahh ne güzel olurdu! Ben kendimi zorladıkça saçmaladığımı farkettim sevgili takipçilerim... o yüzden burda bırakıyorum... bu heyecanımı bi kenara bırakabilirsem geri döneceğim... sutoplu kalın ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder