6 Eylül 2011 Salı

Üç Gine

     Ben ne olacağını bilmeyen ruhen minik ama bedenen kocaman bir kız çocuğuyum.Gözlerim şiş uykudan yeni uyanmışcasına yazıyorum işte burada.Her şey olmak istiyorum her şeye karışmak.Dil okuduğum halde sosyal bilimleri de bilmek istiyorum.Tarih ,felsefe,psikoloji,sosyoloji hepsini okumak istiyorum.Maymun iştahlının tekiyim aslında.Herkesin yanında olmak ama gene de yalnız kalmak istiyorum.O kadar zıt şeyleri aynı anda istiyorum ki!Benden adam olmayacak sanki...Hep burada bilgisayarının başında saçma sapan her yere yazılar yazan yalnız biri olacağım.72 tane kedim olacak minicik kutu gibi bir evim.Evde değil kulübe ya da harabe...Belki de eski püskü bi tekne de yaşarım.Gün gelir takıntım yüzünden kendimi çamaşır suyuna batırır zehirlenirim.Yıkamaktan soyulur belki tüm vücudum.Ama ben gene de yalnız olurum.Hiç bir şey olamadan yalnız ölürüm hem de o kadar sene temizlik için kendimi harap etmeme rağmen kedi pisliği içinde bulurlar beni ya da o kadar çok zaman geçer ki tanınmaz hala gelirim.
     Durup dururken nereden aklıma geldi bu kötü senaryo bilmiyorum.Durup durup gelir zaten arada bir.En iyi yaptığımı düşündüğüm şey de tökezlediğim için bunları düşündüm belki.İlk defa Virginia'nın bir kitabını okumak beni çok yordu.Üç günde 20 sayfa okuyabildim ve şu an kitabı elime alamıyorum.Diğer kitaplarını da bir oturuşta okuyamazdım belki ama bu kadar da uzun sürmezdi ya da hiçbiri bu kadar yormamıştı beni.Adını merak ettiyseniz Üç Gine...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder