13 Eylül 2011 Salı

ölmeden öncekilerin mimi!

     Cessie beni gene mimlemiş bir de güzelce laf sokmuş sağolsun.Normalde de yazıyorum Cessie...Tamam pek ilgilenemiyorum ama neyse tamam.Bu konu da çok hoş...Çoğu kez düşünmüşümdür üstünde...Ölmeden önce yapmak istediklerimin listesi...
1-kitap yazmadan ölmek istemem,öldükten sonra da kitabımın değerinin bilinmesini isterim.
2-saçlarımı kısa kestirmeden ölmeyeceğim bu kadar net!
3-saçlarımı mavi,pembe,mor,yeşil gibi çeşitli renklere boyatmadan ölürsem çok ağlarım!
4-Virginia'nın yaşadığı şehri,evi,odasını,intihar ettiği Ouse Irmağını,onun yaşayan herhangi bir akrabasını görmek isterim.Giydiği kıyafetlere dokunmak,kendi el yazısını görüp incelemek isterim.Mümkünse bir de onunla ilgili kitap yazmak,sonrada Ouse'ye atlayıp yüzmek isterim.Sanırım ben aşığım bu kadına neyse kısmet...!
5-Antartika da küçük bir süreliğine yaşamak hoş olurdu ölmeden önce...
6-Bulgaristan'a - memleketime- gitmeden ölürsem beni Tırgovişte'ye gömün!
7-oyuncu olup mühim bir oyunda oynamak çocukluk hayalimdir ölmeden yapsam güzel olacak.
8-festivaldeki tüm oyunlara bilet bulamazsam bu sene öldürürüm kendimi!
9-tüm kitapları okumadan öleceğim bu yüzden yazmıyorum hani kandırmayalım kendimizi.Biraz daha makul bir şekilde okumak istediğim tüm kitapları okumadan ölmeyeyim desem hoş olur.
10-Radiohead'i canlı canlı 4 5 kere dinlemeden gitmeyeyim buralardan.
11-Dandy Warhols'u da bir dinleyip gideyim.
12-Birde Marilyn Manson'ı dinleyeyim canlı canlı, kafa sallayayım bağırayım çağırayım stress atayım sonra ölebilirim huzur içinde.
13-Boğazda düzenlenen (tam olarak bilgim olmasa da) yüzme yarışlarına katılmak heyecanlı olurdu.
14-tekne de yaşamak hatta orada ölmek istiyorum.
15-minicik bir kulübem olsun  böyle çayırda bayırda yakınında da bir göl orada huzur içinde yazlarımı geçireyim insanlar denizde yüzerken ben kulübemin yanındaki minik gölde yüzeyim isterim.
16-bir kedim olmadan ölmek istemiyorum!
17-sutopunda altın madalya kazanıp 1.ligi görmeden de gitmem buradan!
18-feminist kuruluşların yanlarında bulunmadan da gitmem,8 mart eylemine katılmadan da gitmeeeemmm!!
19-takımımla beraber yolun ortasında halay çekmek istiyorum bu olması en muhtemel şey!
20-tüm arkadaşlarımla beraber sorunsuz bir gün geçirmek çok muhteşem olurdu.
21-2 metre boyunda basketbolcu,geniş omuzlu bir sevgilim olmadan ölürsem huzur içinde uyuyamam!
22-sırt çantamla 3 5 ülke gezmek istiyorum
23-böyle yardıma ihtiyacı olan minik yerlerde öğretmenlik yapmak isterim bunun bir de yurt dışı versiyonu varmış o da olursa uçarak giderim buradan.
              Daha da bulurum ama yeter artık biraz fazla oldu.Gözüm korktu!

1 yorum: