2 Eylül 2011 Cuma

Temizlik günü

Saat daha 19.30 ama ben uykusuzluktan ölmek üzereyim.Gözlerim çok ağrıyor ve büyük ihtimal kırmızılar şu an...Hayatım da bu kadar çok toz almamıştım.Sabah erkenden kalkıp dayımları yolcu ettikten sonra temizliğe giriştik ablam,annem ve ben.Tüm odaların tozunu ben aldım ki benim toz almam öyle görünen yerlerle sınırlı değildir OKB yazısından bilmeniz gerek...Silmediğim köşe bucak delik kalmadı.Şimdi oraların toz olduğunu gördüm ya artık her temizlikte bu yaptıklarımı yaparım dayanamayıp! Önceden en azından sadece kendi odamın tozunu alıyordum o bile beni helak ediyor.Çünkü her temizliği bahar temizliğiymiş gibi yapıyorum.Umarım bünyem bu olaya tepki göstermez.Ellerimin içi soyuluyor iki haftadır.Bilmiyorum neden.Çok yıkamaktandır diye kızıyor arkadaşım.Sanmıyorum hem öyle olsa bile yapabilecek bir şeyim yok.Neyse...! Sonra taşınan bi arkadaşım var benim.Öğlende ona yardım etmeye gittim.Tüm pencerelerin tozlarını aldım sildim.Maşallah pek de pencere vardı sil sil bitmedi.Kulak temizleme çubuğu götürmeyi unutmuşum yoksa onlarla küçük yerlerin de tozunu alacaktım.Kısmet arık ona söylerim o alır tozunu.Hiç oturmadım pek bi hareketliydim bugün.Şimdi çok yorgunum aslında çok da yorgun değilim sadece uykum var,uykum olmasa gezinirim gene etrafta.Antrenmanları da çok özledim.Hareket etmek istiyorum...! Ama şu an değil...Yazmak istediklerim daha bitmedi enerjimi toplayıp uykumu alınca görüşmek üzere...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder