19 Eylül 2011 Pazartesi

Lalala!

       Lalala! Bugün okulun ilk günüydü ve ben duştan yeni çıkmış bornozlu halimle blog yazıyorum.Tek blog yazacak zamanım onun dışında bilgisayar da blog yazmak yerine dizi izliyorum.Skins'e sardım bu aralarda.Çabucak da ilerledi normalde bir diziye başlayınca 5 günde 2 bölüm ilerleyebiliyordum.Ama bunda durumlar değişti iki günde 5 bölüm! İyi gidiyorum sanki! İşte yazılılar başlayana kadar bitirmiş olurum hepsini diye tahmin ediyorum.Akay hep bahsederdi geçen sene bu diziden ben ilk bölümünü izleyip bırakmıştım meğersem bir güzel diziymiş.1sene daha büyüyünce anladım galiba! Neyse bugün iyi sayılırdı tek kişiyle kavga ettim kavga da değil de tartışma illa olur böyle muhalefetler ağız dalaşı falan...Onu da suçlamıyorum kendimi de...Kafama da takmadığım için huzurluyum.Kendi halinde kabuğuna çekilmiş minik Ayşe olarak çıkacağım bu sene karşınıza.Sınıfta sesi soluğu çıkmayan,varlığı yokluğu bir kızçe olacağımda! Buna ben bile inanmıyorum gene susar susar bir yere bir konuya burnumu sokar konuşurum.Ah ah ne diyiim! Cemile'yi Ebru'yu falan çooook özlemişim hiç göremedim onları tatil boyu...Okulun tek iyi yanı bu ya zaten! Onların son senesi bu yıl ne yapacağım onlar gidince! Hele de Akay gidince!!! Ben de okul değiştiririm heralde! neyse işte okul okuldur başladık gidiyoruz bir gün eksildi bileee!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder