6 Kasım 2010 Cumartesi

mıncık mıncık...

Uzun zamandır biriyle konuşmak istiyordum da bir türlü o zamanı bulamıyordum.Şimdi aklıma düşürdü işte...Madem konuşamadım yazayım dedim.Zaten o da ondan bahsetmedim diye üzüldü biraz.Kıyamadım.Kıymamda zaten...Sanmasın o buralarda yok diye ben onu unuttum...Onu unutur muyum?Zamanında yaptım.Ama artık yoook! Bir ara aramız çok bozulmuştu neden öyle olmuştuk bir anlamamıştım ama çok üzülmüştüm uzak kalınca daha iyi anladım.Aramız bozulmadan önce gelir bana her şeyini anlatırdı yok böyle bi anlatma ama! Ağlanacak halini öyle bi anlatırdı ki gülmekten ölürdük ama onun gözleri dolardı.Çocuğun lugatı komik..!Şimdi baktımda hiç öyle dertleşmiyoruz belki derdimiz yok ondan...Yani eğer varsa ve bana anlatmıyorsa şu an vicdan azabından ölürüm! Çünkü aramız biraz da benim yüzümden bozuldu.Ama banane tek suçlu ben değilim hıh!ehe! Şimdi gene eskisi gibi olmak istiyorum onunla...Zaten düzeldi sayılır her şey...Ah bi de ben onu mıncıklamasam her şey daha da güzel olacak değil mi?Ya ama napim ben onu öyle sevmeyi çoook seviyorum! Keşke geçen sene de mıncıklasaydım o zaman daha tosundu şimdi büyümüş , zayıflamış ama benim gözümde hala tosun o! bi İnsanın çenesi bu kadar yumuşak olamaz ya! Bence o çene benim eserim!Geçen sene az konuşmadık!Ya düşünüyorumda nasıl seneydi ya geçen sene! vuhuuv!! Tozu dumana kattı yemin ederim neyse sağlam çıktık!

Bir de bir şeye değinmeyi çok istiyorum.Bir gün bir şey olmuştu.Bir olay herneyse her şeyi bilmeyin...İşte benim yüz ifadem ya da bakışlarım değişmişti o olaydan sonra etkilenmiştim yani.Pek anlatamadım anlayın.Tabi kimseye çaktırmamaya çalıştım anlamalarını istemedim.Sonra ortam dağıldı.O beni yanına çağırdı ve 'oğlum bu kadar belli etme lan etkilendiğini' dedi.Çok şaşırdım çünkü ben hiçbir şeyi belli etmemiştim ki...O anlamıştı.Başka kimse anlamamıştı anlasa biterdim zaten de neyse...O zaman gerçekten çok şaşırmıştım dedim içimden ya bu çocuk benim hareketlerimi çözdü artık ya da ben fazla belli ettim.İkici ihtimal mümkün olamayacağına göre...Demek ki tanımış bu insan beni vay be! Artık sırlarımda olamayacak istediğim gibi tripte atamayacapım kahretsin!Foyamı ortaya çıkardı!!


Ben tekrar ondan özür dilemek istiyorum neden bilmiyorum ama onun beni çok sevdiğine artık daha çok inanıyorum.Her zaman beni kucaklayacağını biliyorum...Onu çook seviyorum iyi ki kaybetmemişim seni ucundan döndük valla!Hadi '' ok by!''

Unutmadan söyleyeyim bu sene bi inek oldu bi inek oldu Hollanda ineği yanında devede kulak kalır! Tüm hayvanlar aleminin olduğu bi cümle de kurabilirmişim! vaay!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder