22 Ocak 2011 Cumartesi

Hey adamım!!

Hey adamım! İngilizcem 84.50tan 5 düşüyor takdir alıyorum!Eski Ayşe geri döndü !Zaten sen dilci değil misin gerizekalı bırakta beş düşsün  diyen sivri zekalılar sizi duyabiliyorum! Demeyin öyle...Aslında haklısınız çok haklısınız ama napalım bi talihsizlik oldu diyelim...Yeniyim ben oralarda o yüzden, ama artık alıştım çok alıştım.Çok mutluyum...Ve bu gazla yarın ki sınava çalışmadım! Ne kadar zeki olduğumu bir kez daha gösteriyorum sizlere...! Konuları bilmiyorum.Önemli bir sınav 20 soru Türkçe 20 soru sosyal 40 soru İngilizce...O 20'şer soruluk sözellere çok fena güveniyorum o yüzden gene yaylan Ayşe yaylan modundayım ama napayım yani ...Sınav stresinden yeni çıktım hiç umursayamam onu da ayrıca babamdan da  iznim var zaten hıh! O da tamam çalışma keyfini çıkar dedi.Hayır diyecek halim yok.Çok fena keyfini çıkarırım..Sonuna kadar kullanırım yani.Öyle böyle değil...Görüldüğü üzere bir hayli ciddiyetsizim.Bu yüzden sevgili ilk gözağrım,blogum,miniğim seni aldatıyorum...Yeni bir sayfa açtım,açmak zorunda kaldım bir anlık hevesti oluverdi anlayamadım...Ama iyi bir sayfa...Orada daha ciddi olabiliyorum.Yazmak istediğime yakın şeyler yazabildim.Biliyorsun uzun zamandır yazamıyordum.Bu biraz iyi geldi bana...Ama sakın yanlış anlama...Senin yerin her zaman ayrı.Ben ikinizi de aynı anda sevebilirim.Hatta ikinize de aynı anda farklı şeyler yazabilirim.Çünkü ben dengesizim.Biliyorsun. Sevgiler...

     -aşırı mutluyum bunu buraya yazmazsam içim rahat etmeyecek...Süpersir bu mutluluğu sana ve verdiğin o üç güzel 100'e borçluyum süpersir kalp(o kalp işareti burda güzel olmuyor)-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder