7 Ocak 2011 Cuma

cuma günü ders çalışmak!?!

Evet yazacaklarım saçmalıktan öte...! Aslında gene çok duygusalım ama olumlu bi duygusallık duygusallığın olumsuzu var mı bilmiyorum ama ben de var! sorunu olan? tamam aferin eveeet! Cuma günü ders çalışmak zorunda olan minik Ayşe'nin dramı! bu cümleyi her yere yazdım neden bilmiyorum twittera yazdım bana mesaj atan insanlara mesaj olarak attım.Bilmem neden?! Şimdi de buraya yazıyorum sanırım hedefim herkesin bu dramı görüp sonra da hocaların üstüne yürümesi ayaklanması uyanması! Cumaları en tatlı gündür sevgili öğretmenim! neden ödev verirsin de yersin tüm hafta sonumu !! zaten dershane yedi beni! ahh ahh! sistem diyeceğim demiyorum ulan onuda demiyorum...! yemişim sizi de sisteminizide benim gibi bi insanıda cuma günü ders başına oturttunuz ya helal olsun be! ne hale geldik azizim! gitti güzel duygusallığım halbuki ne hayallerle gelmiştim eve nasıl umutla açmıştım bilgisayarımı! yazı yazacaktım hem de güzel yazacaktım unuttum işte unuttum hepsini gitti konular oldum gene ciddiyetsiz bu muydu istediğiniz...ahh ahh o değil de cuma günü ders çalışmak çok fena oturuyor insanın yüreğine ! bir de yarın dişçiye gideceğim tanrım sınıyorsan beni artık tamam bence hani yani cuma da oturup ders çalışacağım ya yetti ya valla yetti! dişçi de var haftaya da yazılılar var hohooooyy!! umrumda değil şu an ne yazdığım benim sayfam değil mi arkadaşım istediğimi yazarım hesap mı vereceğim! çok tersim şu an hötlerim! patlarım aman yani! neyse ben gidip güzelim cuma gününde ders çalışıyorum sevgilerr! tanrı sizi cuma günü ders çalışmak zorunda bırakmasın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder