18 Ocak 2011 Salı

amaçsız

    Neden hiçbir şey yapmadan böyle oturuyorum hiç bilmiyorum.Aslında iyi güzel her şey…Yazılılar bitti.Antremana gidecektim öksürüyorum diye annem gitme istersen dedi peki dedim karşı çıkmadım.Ama şimdi vicdan azabı çekiyorum sanırım.Kendimi bugün antremana gideceğim diye ayarlamıştım.Antremana gitmedikçe sanki her şeyi unutuyorum gibi hissediyorum.tüm emeklerim çabalarım boşa gidiyor gibi  ve bunu düşündükçe keyfim kaçıyor.elinden en sevdiği oyuncağı alınan çocuk gibi oluyorum bıraksan hemen ağlayacak olan bir çocuk gibi...Ama sonra diyorum mümkün değil her sene böyle oluyor her sene hasta oluyorum ve bir iki hafta aksatmak zorunda kalıyorum ve hiçbir şey kaybetmiyorum.Ama işte gene de rahatsız edici…!
    Şu an kendime üzülecek konu arıyorum sanırım.! Bilmiyorum hiç keyfim yok.İnsanlara verilmiş bir sürü sözün var.Hiç birini tutmak istemiyorum.Onlarla buluşmak istemiyorum,konuşmak istemiyorum,dertleşmek istemiyorum çünkü ne onların ne de benim adam gibi bi derdimiz var!Evet evet hiçbir derdimiz yok! Ama bu karşın hala bir birimizi yiyoruz.Hala anne ve babalarımızdan çok şikayetçiyiz! Beklide şikayet edilecek kadar kötüler kim bilir.Ve hala tek yaptığımız bulunduğumuz ortama,sisteme aklınıza ne geliyorsa işte ona lanet okumak! Tipik bir ergenmiyiz yoksa tam bir gerizekalı mı bilmiyorum? Açıkçası umurumda da değil! Ben artık birilerine bir şeyi kanıtlamak istemiyorum.Gerçekten sizin olmayan abuk dertlerinizi dinlemek istemiyorum.Tek yapmak istediğiniz şey buradan defolup gitmek! Onun yerine keşke bulunduğunuz ortamı güzel yapmaya çalışsanız.Biliyorum izin vermiyorlar biliyorum çok zor ama böyle şikayet etmekten iyidir aman! Ben ne diyorum?ben de şu an sizi şikayet ediyorum aynı şey işte…boş verin benim aklım bana bile yetmiyor zaten...
     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder