29 Temmuz 2013 Pazartesi

Olmayan Olmayanlar Gezegeni.

     Bir balık ve bir kedinin aşık olabileceğini hayal edebilecek kadar çocuktum kimilerine göre, kimilerine göreyse sadece fazla olumlu bakıyordum olaylara. Aslında ben sadece yaşamak için nedenler buluyordum. Bir şeyleri , olmayan şeylere benzeterek onları katlanılabilir kılıyordum kendimce. Kocaman, üstelik yassı burunlu birini Shrek'e benzettiğim zaman daha rahat konuşabiliyordum onunla. Ya da olumsuz ve mutsuz birini Gargamel'e benzettiğimde onun o kötü hali beni çok üzmüyordu.Çünkü biliyordum ki Gargamel her bölüm sonunda yanılır. Sabahattin Ali demiş ya ben daha çok kafasında yaşayan biriyim diye işte ben de olmayan şeylerle yaşayan biriyim.Olmayan Olmayanlar Gezegeninde. Kirpiklerimde oturan küçük adamları seviyorum. Buklelerimin arasına saklanan kocaman siyah gözlü kızları orada saklamayı da seviyorum.

9 yorum:

  1. Ne güzel bir hayal dünyası, çocuk kalabilmenin artıları...

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim :) çocuk olmak hep artı!

    YanıtlaSil
  3. yaşamak için nedenler hep vardır. ne olduysa oldu hala can tatlı, hala bir umut, hala çok güzel nefes almak. kamu spotu gibi oldu galiba :))

    Bir şeyleri , olmayan şeylere benzeterek onları katlanılabilir kılıyordum kendimce.

    Gargamel şirinleri görebiliyor bilmem farkında mısın :) Ne demek istedim şimdi ben de bilemedim yahu :))

    Bir kere o gezegen dünyadan çok daha reel bence :) Ona göre :)

    Sabahattin Ali'ye saygılar bu arada :))

    YanıtlaSil
  4. Seni gerçek dünyama davet ediyorum o zaman :D Gargamel'in şirinleri görmesi hmm bir düşüneyim :D Görse de görmese de haksız değil mi? Her yer Gargamel biz onları onlar da bizi görüyor hem de:D Yaşamı güzelleştirmek belki daha eğlenceli kılmak. Daha fazla gülmek için. Bilmiyorum gülmeyi ve gülen insanları seviyorum :D

    YanıtlaSil
  5. davet varsa geliriz elbet. Yalnız haksız demek sence de biraz sığca olmaz mı :)) ne olursa olsun gülünmeli, güldüren insanlara değer verilmeli :)) bir de şu twittera bi bak artık :)

    YanıtlaSil
  6. tamam baktım :D sığca mı? belki. Neden ?

    YanıtlaSil
  7. nerdesin bulamıyorum ki yahu !:D

    YanıtlaSil
  8. menşın da attım ama gözükmüyorum herhalde nasılsa ben de anlamadım. @kucukprensblog

    YanıtlaSil