27 Temmuz 2013 Cumartesi

küçük kızgınlıklar.

   Odam elimden çıktığı için zavallı defterlerime yazı yazamıyorum. Üstelik evim şu an yazı yazamayacak kadar karmaşık. Malum ablamın nişanı falan derken herkes oraya odaklandı. Sürekli minik krizler yaşıyoruz. Bayramda olacak nişan tatlıcı açık olur mu? Kuaför açık olur mu? Sürekli bir yerlere telefon ediliyor. Misafirler de gelecek tabi. Kalabalık çurcuna! Evet güzel bir durum yani sanırım uzun zamandır görmediğin ya da çok az görebildiğin insanlar aynı anda orada olacaklar. Onlarla beraber zaman geçireceğim falan fakat olaylar benim zihnimde bu kadar basit işlemiyor. Kafamın bunları neden bu şekilde zor hale getirdiğini anlamıyorum. Her şey eskisi gibiymiş gibi davranılacak ve ölüler anılacak ve biliyorum ablam orada ağlayacak. Dedem olmadığı için. Ablam için dedem çok önemliydi. Benim doğduğum zamanlarda ablamla hep o ilgilenmiş o sırada babam da askerde olunca ablamın her şeyi dedem olmuş. Annemi de ben zapt etmişim ne yapsın kızcağız.

    Herkes her şey iyiymiş gibi davranınca çok geriliyorum. Evet iyi olan şeyler var ama ötekiler? Ben olumsuz değilim. Sadece insanların kendi hayatlarında rol yapmalarından hoşlanmıyorum. Bir arkadaşım ben büyüyünce kimsenin akrabası olmayacağım demişti. Çok gülmüştüm ama çok da mantıklı gelmişti. Akrabalık kavramıyla ezelden beri bir çekişme içindeyim. Ne olduğunu çözemedim. Akrabam olduğu için bana her şeyi öğretme ya da anlatma zorunluluğu hisseden büyüklerimden hoşlanmıyorum. Özellikle de bana ahlak dersi vermeye çalışanlardan. Baksan benimle 1 gün bile geçirmemiştir ama İstanbul'u istememde farklı amaçlar olduğunu sezmiştir. Dedikleri gibi en büyük ölünce aile dağılır. Dağılmadık ama koptuk. Uzun süre birbirimizden haber almayıp nişan, düğün vs. gibi olaylarda toplaşıp, hahaha ne güzeliz gülücükleri atmamız komik. Fazla sinirli bir yazı olduğu için özür dilerim. Ama kuzen eksikliği çeken ve kuzeni tarafından bilgisayarı çalınan biri için gayet normal bu kadar kızgınlık. Ya da ahlak dersi verilmeye çalışılan hiç tanımadığı bir adam tarafından sadece akraba olduğu için.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder