5 Aralık 2011 Pazartesi

kutulu sınıf

       Ağlamaklı bir gündü.Nasıl geçtiğini hatırlamıyorum.Akşam midem için içtiğim ilacın etkisi öğlene doğru geçti zaten.O zamana kadar yarı uyur yarı uyanık bir halde dolaştım,dolaşamadım bile oturup kaldım.Hatırlamıyorum ne olduğunu rüya gibiydi.Çok fazla puslu.Sanki yıllar öncesinden bahsediyormuşum gibi hissediyorum halbuki daha bu sabahtan bahsediyorum öyle berbat bir gündü işte.Yalnızlığımın tavan yaptığını hissettim.Teneffüslerde yalnız kalmamak için hocaların peşlerine takıldım.Merak etmeyin öyle hoca peşinde koşan gıcık tiplerden değilim.Ama bir teneffüsü tarihçiyle kitap alışverişi yaparak harcadım bir tanesinde müzik dinledim bir tanesinde Cemile'nin yanına gidecekken onun Ebru'yla aşağı indiğini gördüm onlara takıldım bir tanesinde de bahçede birilerini bulurum nasılsa deyip aşağı indim baktım edebiyat öğretmenim(malum en sevdiğimden) kapıda nöbetçi onun yanına gittim konuştum,diğer teneffüste de öyle yaptım sonra dergi grubu olarak fotoğraf çektirdik azıcık eksiklerimiz vardı ama bir dahakine telafi edeceğiz artık.Sonra bilmiyorum ne yaptım.Öyle dolu gözlerle gezdim etrafta.Tavır yapmışımdır belki bir iki kişiye.Sonra mesajlaştık kediyle.Sonra bana beni şu aralar sevmediğini söyledi nedeni onun içindeki nefretmiş ve bende nasibimi almışım bundan.Halbuki ben de sadece ona ihtiyaç duyuyordum.Bunu görünce sıkıldım,düşündüm anlık eğlenceler yaratmam gerektiğini düşündüm ortama uyup öylesine vakit geçirmek ciddiye almadan...Denedim gittim kutunun içine oturdum.Evet sınıfımızda kutu var kocaman 12lere özel tişört geldi bugün onun kutularını aldık bizim sınıfın kutulara zaafı var gerçekten gelen testlerimizin kutuları bile duruyor hala ev yapıyoruz onlardan içine oturuyoruz kendi kendimize bir yer yaratıyoruz.Evcilik oyunu gibi.İşte ben bunları düşünürken Ali de onun içine çökmüştü o da pek normal değildi bugün bende gittim yanına oturdum sığdık kalkamadık ama güldük baya güldük.Sonra Bahar geldi oturdu yanıma biri kaldırayım derken yere düşürdü bizi kutunun içinde debelendik ters dönmüş kaplumbağalar gibi,gene güldük.Çok güldük.Ben kendime güldüm.Bir de acıdım.Neyse ki bugün 7 ders işledik toplantı varmış bir ders daha durmak benim için iyi olmayacaktı.Bir de ilk defa burada bu kadar açık oldum şaşırdım sanırım gerçekten çok sıkıldım.

5 yorum:

  1. ahahaha :D
    kutulardan ev mi yapıyorsunuz?! :D
    hep söylüyorum olum "dil sınıfları çok renkli" diye :D

    YanıtlaSil
  2. gökkuşağı gibiyiz tabii :D

    YanıtlaSil
  3. bir günde 7 ders. allahım kabus olmalı!

    YanıtlaSil
  4. evet aynen de öyle kabus gibi bir de utanmadan pazartesi salı 8 ders yapıyorlar! :)

    YanıtlaSil