17 Haziran 2012 Pazar

belki biraz kısa oldu.

    Hani bazen sadece şiirler okumak istersiniz ya sadece onların sizin dünyanızı yansıttığını düşünürsünüz ya da abartıp şiirler yazmaya kalkar elinize yüzünüze bulaştırırsınız.Ben de şiirler yazıp eline yüzüne bulaştıran başarısız bir şair gibiyim bu aralar.Ne yapacağımı kestiremiyorum.Buğulu bir camdan dışarıyı izliyor gibiyim, ışıklar ve renkler birbirinin içinde darmadağın ama bir o kadar da güzel.Karmaşıklığı görüyorum,dağınıklığı...Belki de en yakın arkadaşım terkettiği içindir bu hallerim.Belki de minik bir öpücük yüzündendir.Belki hepsi bir araya gelmiştir.Kim bilir.

4 yorum:

  1. Yanında olamıyorum hiç...
    Pu bana.

    YanıtlaSil
  2. kıyamam sanki ben olabiliyorum ya yanında asıl bana pu! bitsin sınavın görüşeceğiz zaten! :)

    YanıtlaSil
  3. böyle durumlar gelir ve hep geçer.

    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  4. gelmeleri hızlı gitmeleri yavaş oluyor fakat haklısın teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil