30 Nisan 2012 Pazartesi

Dişi

     Evet bu sefer gerçekten uzun oldu çok uzun oldu.Her şey değişmiş buralarda.Buralar eskiden dutluktu buralara kurt inerdi diyecek kadar çok şey değişmiş. Güzel de olmuştur herhalde niye daha kötüsü olsun ki.Saçma.Yenilik iyidir de işte ben de biraz arıza var,pek alışamam.Neyse geçelim bunları.Fazla enerjik başladım fakat enerjik devam ettiremeyeceğim.İğrenç,berbat,insanlık dışı olaylar oluyor.Her gün televizyon da göre göre alıştık belki, artık olağan geliyor kadına uygulanan her türlü şiddet.Bu gün sabah derse girince her zaman seke seke gülücüklerle gelen hocamız solgun ve ayaklarını sürüyerek geldi ne olduğunu sorduk.Nasıl olsa öğreneceksiniz dedi ve susmayı tercih etti. Teneffüste öğrendik.Müdür yardımcımızın kızı sevgilisi tarafından bir okul bahçesinde boğularak öldürülmüş hem de gündüz vakti okulun bahçesinde çocuklar oyun oynarken.Kanımız çekildi duyunca,doğal olarak okul bi matem havasına büründü. Öğleden sonra evlere gönderdiler.Cenazeye katılmak istedik fakat daha sonra gitmemizin daha uygun olacağını söylediler.Tuhaftı.Her sabah okula gitmeden az da olsa izlerim haberleri, çoğu zaman kahvaltım yarım kalır o kadar mide bulandırıcı olur ki haberler o küçücük tost bile kocaman bir dağ olup tıkayıverir boğazımı.Her gün ölür bi kadın. Ya da öldürülür.Yaşamaya bile hakkı yoktur onun, bırakın seçmeyi seçilmeyi , konuşmayı.Varoluşuna bile diğerleri karar verir.O büyük adam istiyorsa evlenirsin.Kadına soran olmaz. O büyük adam istiyorsa onunla seks yaparsın kadının tercihleri ve istekleri sorulmaz.O isterse döver isterse sever ,severken öldürür.Sevdiği için derler erkek gibi sever o dayanamamıştır başkasına gitmesine helal olsun.Erkek adammış.Kimmiş erkek?Erkek tanrı mı olmuş?O mu karar verir olmuş yaşam süremize,ne giyeceğimize,ne yapacağımıza. Erkek kendine eş mi bulmuş köle mi?
      Bazen oturur ,düşünür, konuşurduk arkadaşlarla yaşımız gereği olsa gerek bu konuları sevgiliymiş , cinsellikmiş oymuş buymuş.Hiç böyle hayal etmezdik.Eminim ölenlerde böyle hayal etmemiştir.Bazen şu sonuç mantıklı gelirdi derdik ki bizler de hayvanız güdülerimiz var o yüzden normal bunlar.Olması gereken bu derdik. Doğaya bakardık evet var böyle şeyler.Hayır aslında yok böyle şeyler ben hiç bir aslanın ya da kedinin ya da bir kuşun eşini öldürdüğünü görmedim.Doğayla özdeşleştirmeye çalıştığım için insanlığı utanıyorum kendimden.Doğaya kanlı elleriyle dokunmamalı insanlık.Doğa kendi saflığıyla var olabildiği kadar var olsun biz insanlarda elimizden geldiğince çabuk yok olalım.Üzgünüm umutlu bitirmek isterdim,değişelim demek isterdim.Kadınlar çıksın sokaklara derdim.Demiyorum.Üsttekiler bunu duymazlıktan geldikçe ne fayda. Biz istediğimiz kadar bağıralım her yer inlesin isterse onlar duymak istemedikten sonra.Her fırsatta öldürenin değil ölenin suçlu olduğunu kakalamaya çalıştıktan sonra.Pantolon giyseymiş kardeşim,çocuktan ayrılmasaymuş hemşehrim dedikten sonra biz çığlık atsak n'olur.



(kadın,kız,bayan bir kenara dişi en güzeli her hangi bi iması olmaksızın doğal ve belki de yeni insanın oturttuğu anlama göre biraz da vahşi.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder