3 Kasım 2011 Perşembe

okul günü ve bir ergen

       Bu gün okulda bi şey yapmadık okul işte öyle fantastik bir şey beklemeyin,oturduk,ders gibi şeyler dinledik geldik.5  ve 6.dersimiz Sir'eydi.Test falan çözmüştük cevapları kontrol ettik.Benim biraz fazla yanlışın çıktı diye düşünüp kendi kendime bunalıma girdim hatta hafiften Sir'e bile bağırmış olabilirim.Adamcağız hangileri yanlış söyle anlatayım dedi ben istemiyorum ben bakarım sonra gibi bir şey dedim somurtuk somurtuk kimeyse artık bu tavrım bilmiyorum.Bazen fazla çocuk oluyorum evet.Sonra teneffüste yanına çağırdı.Ne çabuk demoralize oluyorsun sen dedi bu hallerine sinirleniyorum dedi.Yanlışların da sandığın kadar fazla değil gayet normaller dedi.Canım Sir'üm ehe! Boşuna trip attım adama,sorularını bana sormaktan çekinme dedi bir de ben çok dürüst bi kızmışım ehe! Sevindirdi işte böyle beni.Yoksa şu an bunları yazamazdım.İşin akademik sorununu sir halletti.Psikolojik boyutunu da Emine hoca.Hani beni Türk hekimlerine değil,öğretmenlerine emanet etmeliler bence.Emine hocayla konuştuklarımı farklı bi yazıda anlatmalıyım bence.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder