11 Şubat 2011 Cuma

İç hesaplaşma gibi biraz...

     Bugün cuma çok mutlu olmam gerekirdi ama değilim bugün tatilin son cuması, yastayım.! Tatili sevdiğim söylenemez ama okulu sevdiğim de söylenemez.Okulu sevdiğim gerçekten söylenemez.Nefret ediyorum.İğrenç yani gerek yok evden eğitim alabilirim diye düşünüyorum.Dışarı da çıkmam gerekmez öyle olduğum yerden ne güzel olur ...Ellerim de kirlenmez. ''Ev temizdir onun dışındaki her yer kirlidir.''düşüncesinde olduğum için biraz rahatsız oluyorum dışarıda.! Bu da Oblomov'un misafirlerine soğuktan geldin yaklaşma demesi gibi oldu.İçten içe korkuyorum Oblomov olmaktan  çünkü bazen adama özeniyorum ve düşüncelerine hak veriyorum.Çok utanıyorum bunu söylemekten.Adam düşünemeye bile üşenen tembelin teki...Ben öyle olmam diye umuyorum.Yok bence olmam,olmamalıyım! En azından kitap okurum ben, öyle kitabın sayfasını açık bırakıp tozlanana kadar dokunmamazlık yapmam İlya gibi...Ama inanılmaz tembellik yaptım tatilde.Tatilin amacıda tembellik yapmaktır bence ama genede vicdan azabı çekiyorum.Doğru düzgün ders çalışmadım bırak doğrusunu düzgününü bildiğin ders çalışmadım yani dokunmadım hiç bir şeye bi Oblomov'u okudum o da bir türlü bitmedi.Yazı yazmadım doğru düzgün.N'aptım bilmiyorum! Ama bu tatilde ablamla aramız çok iyiydi o yönden mutluyum fazlasıyla...Gezdik,oturduk,konuştuk.Kavga etmeden de konuştuk bu çok büyük bir gelişme! Antreman da yoktu antremanda yapmadım,müzik dinlemedim,film de izlemedim.Aferin bana ya ne iyi yapmışım! Neyse! gerilmek yok canım hiçbir şey yapmak istemedi yapmadım.Sakinim.Dinlendim.Okula iyi başlayacağım.Öyle başlamak zorundayım.Okulu zaten sevmiyorum bir de kötü başlayıp işkenceyi katlayamam.Aslında her şey yolunda evet evet öyle...Ne olabilir ki başka.!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder